Специфіка цінників для розпродажів
- В дизайні — яскраві кольори, зазвичай червоний і жовтий.
- Рекомендовані матеріали — щільний папір і картон із ламінацією або лаком;
- Незвичайна форма (якщо це тематична розпродажажу — то цінники відповідають: сніжинки на Новий рік, сердечка на День Святого Валентина тощо).
- Великий розмір.
- Завжди вказується дві ціни: пройшла й поточна (стежте, будь ласка, за вимогами законодавства у вашій сфері, можуть бути нюанси).
Як працюють цінники розпродаж?
- Повідомляють про знижку
- Привертають увагу до конкретних товарних одиниць
- Демонструють вигоду, яку можна отримати, зробивши покупку
- Стимулюють відвідувачів купувати прямо зараз (відь є дата закінчення)
- Збільшують продажі не тільки акційної продукції, але й супутньої. Зрозуміло, під час грамотної викладки та консультування.
Які проблеми розв'язують цінники розпродаж?
Спеціальні покажчики вартості дають змогу як збільшити продажі загалом, так і розпродати товари з критичним терміном придатності, сезонні та проблемні позиції.
енті Градієнт має багаторічний досвід виготовлення такої друкованої продукції та креативні дизайнери.
Щоб замовити — зателефонуйте нам!