Типографія Градієнт має великий досвід у розробці та виробництві дитячих цінників. З упевненістю говоримо, що це особлива група друкованої продукції.
Особливості цінників для дітей
Технічно вони виготовляються, як і інші покажчики ціни:
- на папері, крафті або картоні;
- прямокутної, круглої або будь-якої геометричної форми;
- ламінуються або покриваються УФ-лаком, особливо, якщо призначені для дитячих харчових продуктів, розташованих на полицях регала;
- з отвором для кріплення або без (під цінникотримач);
- мінімальним накладом від 1000 шт.
Вся специфіка в дизайні.
- Потрібно враховувати вік. Від цього залежить характер додаткових подробиць, які вказують на ціннику. Адже в батьків немовлят і школярів різні пріоритети. Це ж важливо і для візуалу.
- Покупець — дорослий. Тому, за всієї мультяшності та дитячого дизайну, мають бути посили, важливі саме для мам і тат.
- Найчастіше йдеться не про предмети першої потреби, і цінник не просто інформація, а елемент маркетингу, стимул до купівлі.
Як дитячі цінники можуть підняти продажі?
Вони чудово працюють разом із барвистим пакованням, мерегандайзингом і урахуванням вікових відмінностей. Наприклад, недорогі пропозиції для 3-5-річних клієнтів, викладені на рівні очей малюка, продаються набагато краще з великим яскравим цінником прямо на товарі. Діти беруть їх самостійно, а батьки відразу бачать, що вартість доступна, і не перешкоджають.
Просимо вас стежити за вимогами законодавство у вашій сфері.
Щоб зробити замовлення — зателефонуйте нам!